2013. május 5., vasárnap

Napi étrend május 3.-4

Május 3. péntek

Előző napok: Május 1-2 és április 29-30

Szokásos munkanap: árubeszerzés, tárgyalás partnerekkel, vezetőségi team-megbeszélés és sok sok telefon... zaklatott nap, ilyenkor még jobban oda kell figyelni az evésre és az IVÁSRA!

6 óra: 4 dl citromos víz
7.30: gyümölcsreggeli: grapefruit, narancs, alma, banán
kb 1/2-1 liter tisztított víz
12 óra: trópusi gyümölcsleves, banános csokipuding, lenmagos ropogós medvehagymás kencével (ez konkrétan isteni volt)
16 óra kb 1/2 liter sűrű zöldség turmix (spenót, avokádó, citromlé) többfélét is kóstoltam a NEMSÜTI-ben, a pontos összetevőkre nem emlékszem, nagyon finom volt mind.
kb 1 liter víz
20 óra: 1/2 nyers pizza, pici volt, épp elég volt. 



Május 4 szombat

Délelőtt készülődés Pilisszántóra az egészségnapra,
7 óra: 5 dl citromos víz
7.30 gyümölcsreggeli: grapefruit, alma, szilva, banán, pár szem kesudió
Egész nap nyers ételeket kínáltam, kóstoltattam az egészségnapon, órát nem néztem, hogy mikor ettem és ittam. de azt figyeltem, hogy megittam 1/2 liter trópusi gyümölcs turmixot, kb 7 dl zöld turmixot és 3 dl forrásvizet. Megettem 2 kis vegán szendvicset (nem nyers), 2 darab nyers sütit, és 2 darab makrobiotikus (vegán) sütit. Ez utóbbit kedves ismerősök kínálták, hogy kóstoljam meg... nekik is ízlett a nyers süti. 

este 8 körül még egy szelet nyers zserbó!

Nincsenek megjegyzések: