2011. augusztus 25., csütörtök

XV. Vegetáriánus Fesztivál

Idén ismét megrendezésre kerül a Vegetáriánus Fesztivál!


 2011. augusztus 27-28.

Helyszín: Kőrösi Csoma Sándor Kőbányai Kulturális Központ, volt Pataky Művelődési Központ (1105 Budapest, Szent László tér 7-14.).

Emlékszem, amikor először voltam jelen, mint látogató, csodálattal nézelődtem... Nem gondoltam, hogy pár évvel később ott fogok én is állni a "másik oldalon". (még most sem tudom teljesen elhinni)

Szombaton 11 órától 3 egyszerű ételt fogok elkészíteni: nem maradhat ki a zöld turmix, majd lesz spagetti és gyümölcsrizs.
Vasárnap 10 órától tartok előadást, ide is várok mindenkit szeretettel.
A fennmaradó időben pedig a Bioenergetic kiadó standjánál fogok állni, kínálgatok és dedikálok. Remélem sok ismerőssel fogok találkozni, és tudunk kicsit beszélgetni is.


Részletes program itt: Vegetáriánus Fesztivál

1 megjegyzés:

Ami írta...

Én is megyek :)
Majd megkereslek, nagyon kíváncsi vagyok az előadásra is!